Reklamacje

Szanowni Państwo,

Z myślą o tym, żeby usprawnić procedowanie reklamacji zgłaszanych do naszej firmy oraz przyspieszyc podejmowanie decyzji z tym związanych firma Red Bird sp. z o.o. z dniem 12.11.2018 r. przechodzi na obsługę reklamacji wyłącznie przez moduł RMA udostępniony w panelu Klienta na stronie b2b.redbird.pl.
Mamy nadzieję, że to dedykowane narzędzie, które umożliwia proste i wygodne złożenie reklamacji oraz pozwala na szybki podgląd aktualnego statusu zgłoszenia spodoba się Państwu.
W celu wysłania reklamacji po zalogowaniu się na swoje konto na platformie b2b.redbird.pl należy kliknąć na przycisk "Twoje konto", następnie w opcji "Reklamacje towarów" należy wybrać przycisk "Dodaj reklamację" i postępować zgodnie z instrukcjami na ekranie - bezpośredni link
Przy wysyłaniu reklamowanej przesyłki do Red Bird sp. z o.o. zawsze prosimy o podawanie na zewnętrznej stronie paczki wygenerowanego numeru zgłoszenia. Dziękujemy.

Masz pytania - skontaktuj się z nami: reklamacje@redbird.pl

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel